facebooktwiteer

Carregant
http://pilarmestres.cat/modules/mod_image_show_gk4/cache/ImatgesPortada.foto_campgk-is-88.pnglink
http://pilarmestres.cat/modules/mod_image_show_gk4/cache/ImatgesPortada.foto_barcelonagk-is-88.pnglink
http://pilarmestres.cat/modules/mod_image_show_gk4/cache/ImatgesPortada.foto_cotxesgk-is-88.pnglink
http://pilarmestres.cat/modules/mod_image_show_gk4/cache/ImatgesPortada.foto_hortgk-is-88.pnglink
http://pilarmestres.cat/modules/mod_image_show_gk4/cache/ImatgesPortada.foto_lletresgk-is-88.pnglink
http://pilarmestres.cat/modules/mod_image_show_gk4/cache/ImatgesPortada.foto_llumgk-is-88.pnglink
http://pilarmestres.cat/modules/mod_image_show_gk4/cache/ImatgesPortada.foto_microscopigk-is-88.pnglink
http://pilarmestres.cat/modules/mod_image_show_gk4/cache/ImatgesPortada.foto_molsagk-is-88.pnglink
http://pilarmestres.cat/modules/mod_image_show_gk4/cache/ImatgesPortada.foto_papergk-is-88.pnglink
http://pilarmestres.cat/modules/mod_image_show_gk4/cache/ImatgesPortada.foto_parvularigk-is-88.pnglink
http://pilarmestres.cat/modules/mod_image_show_gk4/cache/ImatgesPortada.foto_tallergk-is-88.pnglink
http://pilarmestres.cat/modules/mod_image_show_gk4/cache/ImatgesPortada.foto_entradagk-is-88.pnglink

Racons (Inf i Pri)

Als diferents RACONS, els alumnes treballen simultàniament sobre els continguts de les diverses àrees. Individualment, en parella o en grup reduït avancen en els seus aprenentatges. Aquesta metodologia, a més de fomentar l'autonomia i l'aprenentage actiu,  permet que els mestres poguem atendre millor la diversitat tot respectant els diferents ritmes dels alumnes 

    plàstica.jpgmatesinicial.jpgllengua.jpg